Sunday, June 26, 2011

;) 你疯了吗?!

你们好吗?
好久没上来了 :)

最近都很忙,
或许应该说我没有一天是不忙的。
现在是1.37凌晨,
放心,打完我就去睡了。

如果看见我上网,
影响力最大的,
更本就不会是很夯的面子书,
而是你,YOUTUBE!
I hope u can upload your videos oftenly, Ryan Higa & KevJumba.

忙=心亡。
我举脚赞成,
因为,
我忘记了很多本来自以为是,很以为忘不了的事,
其实这也能算得上是件好事,因为我不会烦那么多样事。

生活很烦,
城市人更烦!

哦,
对了,
离开这家那么久,
来报告一下2个月的schedule.


27-30May, 佛学营。这营超棒的说。
4June, 第2届四星联欢会。
6June, X-MEN: first class
7June, FAST N FURIOUS 5 , bowling
9June, RED-box
10June,bowling TS.

.。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
and i forgotten (;

overall, basically, I am busier than during holiday compared to my school day life. Its like a big WOW ! people, friends and even family cant even get me during holiday. HAHA. but i aint a party girl or a shopaholic.
I am just too oooooooo busy with too much of stuff. I'm apologized for just FFK you or being so extremely late for any dates.
Okay, i tell myself dnt be lazy and type back mandarin to improve back my chinese essay skills. ISHH.

RACH, DONT BE A LAZY BUM BUM!!!!!

好的,
华语,我爱华文。
* i sound soooo sarcastic n fake btol!*

好的好的,问候一下朋友。

倩小妹,
你的部落怎么那么悲?
谁欺负你啦?
我帮你挡。我会karate 和学武术的!
不怕不怕, 我们的故事继续在MCD Olympic run. :)

hmm, will still always recommend you this song to tell u how much iloveyou, TEHEE!

Bruno Mars- COUNT ON ME.


" if you ever forget how much you mean to me, everyday i will remind you ."

HAHA, i know sound sooo lesbo right? what to do, i just cant stop falling for you.LOVE.

吴靓妹
没什么好和你说啦,

都酱熟了,好像家人了酱。
记得啦, 你永远都有我的。;)
祝你bazariah成功。
爱你

还有很多的其实,
可是已经脑快大爆炸了,
咱们就下次再聊。

BERNICE SHONG, 我知道你的圭贤很
gwiyeoun。 我见识过了。


好了,
我要end了。

希望我的trial顺顺利利。

希望我爱的你们都快快乐乐。

希望我关心的你们健健康康。

这一刻突然觉得好熟悉,


像昨天今天同时在放映.


mudflap & skits , I banyakkkk amat suka twin ini.


p/s, Oh baby, I am actually waiting for my TRANSFORMER : dark of the moon。